Budapest, II. ker., Lövőház u. 1-5., I Budapest, I. ker., Ostrom u. 16., I E-mail: info@endokrinkozpont.hu, Skype: endokrinkozpont

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónkat

Kérdés

Tisztelt Dr.Nő!

48 éves vagyok, kb.1-2 éve jelentkező tejcsorgás miatt kivizsgáltak.A mammográfia, citológia negatív volt. A koponya MR 2-3mm-es mikroadenomát mutatott ki, de vérképemen rendben volt minden.(Két vérvétel is volt, prolaktin is rendben.)
Bromocriptint kell szednem napi 1 tbl-t.
Kérdéseim:
1.A gyógyszer okozhat-e hízást? A hasamra kezdtem el hízni, pedig odafigyelek az étkezésre, mozgásra.
2.Az utolsó menstruációm áprilisban volt, előtte 2011. decemberében. Klimax okozza vagy ez a betegség a menstruáció elmaradását?
3.Előfordulhat-e, hogy a Bromocriptin hatására ismét menstruálni fogok?
4.A tejcsorgás és a mikroadenoma lehet normál vérkép mellett is?
Köszönöm
Judit

Válasz

Kedves Judit!

A sok kérdésre igazán csak rövid válaszokat tudok adni, mivel a személyes konzultáció során tudunk igazán egyénre szabott válaszokat adni és az oki diagnózis alapján oki terápiát beállítani.
A gyógyszer nem szokott elhízást okozni( de ha nem oki a terápia része lehet ebben)
2 valószínűleg Klimax okozza a menstruáció elmaradását. 3Amennyiben valóban oki a terápia a Bromotin hatására ismét menstruálhat. 4.A tejcsorgás és a mikroadenoma ritkán lehet normál vérkép mellett( de önnél csak alap hormon meghatározás történt)
Amennyiben személyes konzultációra el tud jönni szívesen segítek
Van jó megoldás

Üdvözlettel
Dr Bérczy Judit

Munkatársaink
Hírek
Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

Gyógynövények is segíthetnek a pajzsmirigyzavarok terápiájában

A pajzsmirigyzavarokat az esetek többségében gyógyszeres úton kezelik, melyet a betegnek általában élete végéig alkalmaznia kell. Viszont a terápiát remekül kiegészíthetik bizonyos gyógynövények is, amik segítségével hamarabb jobb közérzet érhető el, ráadásul a gyógyszer dózisát is csökkenthetik. Dr. Bérczy Judit, a Budai Endokrinközpont holisztikus szemléletű endokrinológus főorvosa ezek közül emelt ki párat. 

további részletek »
Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Hormonzavar miatt is izzadhat éjszakánként

Ahhoz, hogy napközben frissek és nem utolsósorban egészségesek legyünk, elengedhetetlen az éjszakai nyugodt, pihentető alvás. Amennyiben ezt valami hátráltatja, úgy nemcsak a folyamatos fáradtsággal kell számolni, hanem megnő számos betegség és kóros állapot kialakulásának valószínűsége. Ilyen hátráltató tényező lehet például az éjszakai izzadás, mely a kánikula mellett gyakran hormonzavar számlájára írható. Dr. Skurdenka Beatrix, a Budai Endokrinközpont endokrinológusa elmondta, milyen endokrin problémák okozhatják a panaszt.

további részletek »

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

Copyright 2012 © Prima Medica Egészségközpontok. Minden jog fenntartva

Desigbed by www.free-dimension.hu • Developed by www.sulczr.hu

Az oldalon feltüntetett árak az ÁFÁ-t tartalmazzák!