Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

LABOREREDMÉNYEK ÉRTÉKELÉSE

Felhívjuk a figyelmét, hogy labor és egyéb vizsgálati eredmény értékelése szakorvosi kompetencia, mely a klinikai kép és az összes rendelkezésre álló egészségügyi információ ismeretében történhet meg.

Javasoljuk, az eredmények értékeléséhez, a megfelelő kezelés megválasztásához jelentkezzen be vizitre.

Kedves Látogatónk!

Tisztelettel tájékoztatjuk, hogy az "Orvos válaszol" funkció használatához kötelezően megadandó személyes adatok az emailcím és név (utóbbi tetszőleges, lehet kitalált megnevezés is, nem szükséges az Ön nevét megadni), melyeket a kérdés informatikai azonosítására, a válasz emailen megküldéséhez használjuk. Az "Orvos válaszol" funkció használatával Ön ezen adatok általunk kezeléséhez hozzájárul. Bővebb információért olvassa el Adatvédelmi tájékoztatónkat! További adatkezelési információkkal kapcsolatban olvassa el az Adatkezelési Tájékoztatónk

Kedves Doktornő!



Korai petefészek-kimerülés miatt sajnos lombikprogramban kell részt vennünk. A kivizsgálások során a nőgyógyászom 120 perces terheléses inzulinvizsgálatot is kért, melynek eredménye:

éhgyomri <2

120 perces: 16,5



Ön szerint ezek az eredmények jók e, vagy esetleg szükséges e további vizsgálat e téren, mert én úgy hallottam, hogy a terhelt érték maximum a 0 perces 5-szöröse lehet.



Illetve azt is szeretném megkérdezni, az inzulinrezisztencia emelheti e a FSH hormon szintjét, vagy okozhat e petefészek-kimerülést?



Válaszát előre is köszönöm!



Csilla
Kedves Csilla!



megtisztelt a bizalmával.

A leírtak és az inzulin alakulása : 0perc-120 perc az ötszörös értéket meghaladja.

Az Ön esetében , mivel lombik programra készül csak a teljesen személyre szabott kiértékelés , a személyes konzultáció alapján adható meg, amennyiben el tud jönni a rendelésemre szívesen fogadom.Van jó megoldás

Üdvözlettel:

Bérczy drnő

Hírek

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

A cirkadián ritmus felborulása IR-hez is vezethet

Az IR kialakulásában több tényező is közrejátszik. Arról azonban általában kevés szó esik, hogy a cirkadián ritmus hogyan befolyásolja az inzulinszintet. Dr. Borús Hajnallal, a Budai Endokrinközpont diabetológusával beszélgettünk erről a témáról.

További részletek
Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

Panaszt okoz a metformin! Mit tegyek?

A cukorbetegség és a prediabetes terápiájában fontos szerepet tölt be a metformin. Sokszor hallani, azonban, hogy a páciens érzékenyen reagál a készítményre; emésztési panaszokat, hányást, hasmenést okoz. Ilyenkor mit lehet tenni? Más készítményre van szükség? Esetleg lassabb dózisemelésre? A kérdéseket dr. Borús Hajnal, a Budai Endokrinközpont diabetológusa válaszolja meg.

További részletek

Orvos válaszol

Kérdését itt teheti fel

PRIMA MEDICA